Burmistrz Miasta Dęblin ogłasza przetarg nieograniczony
na opracowanie studium wykonalności oraz kompletu dokumentów do Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia: Modernizacja i rozbudowa systemu odprowadzania ścieków oraz zaopatrzenia w wodę na terenie
- Zamieszczono: 09.04.2008 r.
- Data składania ofert: 18.04.2008 r., godz. 08.00
- Data otwarcia ofert: 18.04.2008 r., godz. 08.30
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Miasto Dęblin
ul. Rynek 12,
08-530 Dęblin
tel/fax (081) 88 30 078/ (081) 88 01 911
www.deblin.pl
E-mail: inwestycje@um.deblin.pl
Godziny urzędowania:
pon. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30
2. Określenie trybu zamówienia.
Przetarg nieograniczony.
3. Rodzaj zamówienia: usługi.
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.deblin.pl
5. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości złożenia ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności oraz kompletu dokumentów do Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia: Modernizacja i rozbudowa systemu odprowadzania ścieków oraz zaopatrzenia w wodę na terenie aglomeracji Dęblin, które stanowić będą załączniki do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie realizacji projektu ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
74.23.13.00-0,
74.13.15.00-1,
74.14.19.00-8,
74.14.11.00-0,
74.14.15.20-0
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia.
90 dni od daty podpisania umowy.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej jedną usługę, polegającą na wykonaniu opracowania "Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia i kompletu dokumentów (Wniosku o dofinansowanie)" do Funduszu Spójności z zakresu gospodarki ściekowej,
b) dysponuje ekspertem, umożliwiającym właściwą realizację zamówienia, który pełnić będzie następującą funkcję:
- kierownika zespołu - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, nadzorowanie i kierowanie przynajmniej jednym procesem przygotowania wniosku i studium wykonalności do funduszy przedakcesyjnych lub unijnych, wymagana znajomość dokumentów programowych 2007-2013 dot. funduszy strukturalnych,
3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: na potwierdzenie spełnienia warunków 3) i 4) wykonawca załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w SIWZ.
9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy wykonawcy sporządzony wg załączonego wzoru.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w tym punkcie - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (wykonanie opracowania "Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia i kompletu dokumentów (Wniosku o dofinansowanie) do Funduszu Spójności z zakresu gospodarki wodno - ściekowej) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu zamówienia, okresu realizacji, zamawiającego, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z oświadczeniem osoby, która będzie pełniła funkcję Kierownika zespołu, że nadzorowała i kierowała przynajmniej jednym procesem przygotowania wniosku i studium wykonalności do funduszy przedakcesyjnych lub unijnych oraz posiada znajomość dokumentów programowych 2007-2013 dotyczących funduszy strukturalnych.
7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców.
8. Potwierdzenie wniesienia wadium.
10. Informacja na temat wadium.
Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5 000,00 PLN
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Nazwa kryterium: Waga
Cena: 100
12. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie do dnia 18.04.2008 r. do godz. 10.00.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 18.04.2008 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 1.
12. Termin związania ofertą.
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu na składanie ofert.
Ogłoszenie o postępowaniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 10.04.2008 r.
Dokumenty do pobrania:
SIWZ (format *.doc, 391KB) (0,38 MB)
Informacja o wpłynięciu zapytań o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Format PDF, 32KB) (0,03 MB)