Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym wykonanie wyrównania nawierzchni jezdni ul. Jagiellończyka w Dęblinie na pow. 2.600,50 m2 masą bitumiczną na gorąco wraz z ułożeniem warstwy ścieralnej oraz z przebudową istniejącego progu zwalniającego.
- Zamieszczono: 26.05.2008 r.
- Data składania ofert: 19.06.2008 r., godz. 08.00
- Data otwarcia ofert: 19.06.2008 r., godz. 09.00
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Miasto Dęblin z siedzibą w Dęblinie 08-530, ul. Rynek 12, woj. lubelskie, pow. rycki, tel. 88-30-001, fax 88-01-911 , e-mail: poczta@um.deblin.pl, ogłasza przetarg nieograniczony na:
wykonanie wyrównania nawierzchni jezdni ul. Jagiellończyka w Dęblinie na pow. 2.600,50 m2 masą bitumiczną na gorąco wraz z ułożeniem warstwy ścieralnej oraz z przebudową istniejącego progu zwalniającego
w zakresie podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.233.220-7.
Termin realizacji zamówienia - do dnia 31.07.2008r.
Oferta powinna być sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
- cena - 100%
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy którzy:
- spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy
- wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (referencje w tym 1 od poprzedniego Zamawiającego),
- udzielą gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata.
Powyższe warunki będą oceniane w kategoriach : spełnia - nie spełnia.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.
Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczony jest na stronie internetowej Miasta Dęblin www.deblin.pl ; można go również nabyć nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Miasta w Dęblinie ul. Rynek 12, pok.107.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta. Koperta winna być oznaczona "Wykonanie wyrównania nawierzchni ul. Jagiellończyka".
Termin składania ofert upływa dnia 19.06.2008r. o godz.10.00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, sala nr 1, w dniu 19.06.2008r., o godz. 11.00.
Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami jest P.Krzysztof Kuropatwa i P.Małgorzata Sterkowicz, pok. 117 i 107, tel. (081) 8830-082 i (081) 8801-848, w godzinach od 9.00 do 15.00.
Dokumenty do pobrania:
1. SIWZ (0,30 MB) (Plik DOC, 311KB)
2. Specyfikacje (1,48 MB) (Archiwum ZIP, 1,48MB)