PRZEBUDOWA UL. URBANOWICZA I UL. TRAPEZOWEJ
WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM DO UL. KRASICKIEGO W DĘBLINIE
- Zamieszczono: 08.03.2009 r.
- Data składania ofert: 31.03.2009 r., godz. 08.00
- Data otwarcia ofert: 31.03.2009 r., godz. 09.00
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058.) Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Miasto Dęblin
ul. Rynek 12,08-530 Dęblin
tel/fax (081) 88 30 078/ (081) 88 01 911
www.deblin.pl
E-mail: inwestycje@um.deblin.pl
Godziny urzędowania: pon. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.deblin.pl
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie zamawiającego, pok. 118.
Cena specyfikacji: 100,00 PLN
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia:
1) Przebudowa ulicy Trapezowej w Dęblinie o długości 414,5 m.
2) Przebudowa ulicy Urbanowicza o długości 418,5 m.
3) Budowa drogi łączącej ul. Urbanowicza z drogą powiatową Nr 1439L- ul. Krasickiego o długości 128 mb.
4) Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1439L o długości 181 mb.
5) Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań,
6) Obsługa geodezyjna zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla zamawiającego,
7) Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy,
8) Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym w tym wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia :
Do dnia 15 października 2009r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień
oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
oraz udokumentują to przez wykazanie realizacji w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i ilością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dwa zamówienia w zakresie budowy dróg o powierzchni podbudowy i nawierzchni 3000 m 2 każde, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,
udokumentują uprawnienia budowlane specjalności drogowej w zakresie budowy dróg i nawierzchni kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
f) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SWIZ wymagania.
2) Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 SIWZ "Informacje o oświadczeniach i dokumentach" metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za wykluczoną.
9. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 PLN.
W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z pn. zmianami).
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona oceny ofert wg nw. kryteriów:
Nazwa kryterium: Cena
Waga: 100
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin w sekretariacie do dnia 31.03.2009 r. do godz. 10.00.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, Dęblin, pok. nr 1, dnia 31.03.2009 r. o godz. 11.00.
13. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielenie wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. zamówień w zakresie budowy dróg i chodników.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w na portalu UZP z numerem 54882-2009 w dniu 09.03.2009r.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
1. SIWZ i załączniki (zip) ~23MB (23,11 MB)
Burmistrz Miasta Dęblin
Stanisław Włodarczyk