BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO W RAMACH PROGRAMU "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" - BUDYNEK
- Zamieszczono: 16.09.2009 r.
- Data składania ofert: 08.10.2009 r., godz. 08.00
- Data otwarcia ofert: 08.10.2009 r., godz. 09.00
Numer sprawy: RMI.341/6/09
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego :
PROGRAMU "MOJE BOISKO - ORLIK 2012"
- BUDYNEK
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Nazwa i adres: Miasto Dęblin, 08-530 Dęblin, ul. Rynek 12
Strona internetowa: www.deblin.pl
Adres e-mail: rmi@um.deblin.pl
Godziny urzędowania: pon. 9.00 - 17.00, wt. - pt. 7.30 - 15.30.
Numer telefonu: 081 883 00 11, 081 880 18 15.
Numer faksu: 081 883 19 11.
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.deblin.pl
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie zamawiającego, pok. 12. Cena specyfikacji: 100,00 PLN
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Przebudowę istniejącego budynku gospodarczego na potrzeby zaplecza szatniowo-sanitarnego wchodzącego w skład kompleksu sportowego budowanego w ramach programu "Moje boisko - Orlik 2012", w tym:
a. budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego w adaptowanej części istniejącego budynku gospodarczego,
b. docieplenie ścian zewnętrznych, wraz z wykonaniem elewacji,
c. docieplenie stropodachu,
d. pokrycie stropodachu papą termozgrzewalną.
2) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania.
3) Wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i centralnego ogrzewania.
4) Wykonanie instalacji elektrycznych na potrzeby zaplecza szatniowo-sanitarnego.
5) Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań.
6) Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy.
7) Zakup wyposażenia.
8) Obsługę geodezyjną zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla zamawiającego.
Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej.
6. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
7. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 50 dni od dnia podpisania umowy.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to przez wykazanie realizacji w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. jednego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, udokumentują uprawnienia budowlane specjalności konstrukcyjno-budowlanych kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły "spełnia/nie spełnia". Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
10. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać wykonanie we wskazanym okresie co najmniej jednego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
b. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wymagane jest wskazanie osoby kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
c. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca dołączy do oferty kopię uprawnień budowlanych i kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy.
d. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000,00 PLN.
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona oceny ofert wg nw. kryteriów:
Cena - 100
13. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin w sekretariacie do dnia 08.10.2009 r.
do godz. 10.00.
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, Dęblin, pok. nr 1, dnia 08.10.2009 r. o godz. 11.00.
15. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
16. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
17. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
19. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w na portalu UZP z numerem 322384-2009 w dniu 17.09.2009 r.
Burmistrz Miasta Dęblin
Stanisław Włodarczyk
Dokumenty do pobrania:
SIWZ z załącznikami (8,32 MB) (format .zip ~8,5MB)
Zapytania i odpowiedzi:
Wyjaśnienia treści SIWZ (0,03 MB) Format PDF (Adobe Reader, Foxit Reader)