OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania tj. zwalczania śliskości i odśnieżania dróg gminnych oraz wyznaczonych chodników i parkingów na terenie miasta Dęblin, w sezonie zimowym 2009/2010.
- Zamieszczono: 06.10.2009 r.
- Data składania ofert: 20.10.2009 r., godz. 08.00
- Data otwarcia ofert: 20.10.2009 r., godz. 09.00
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, Dz. U.z 2008r. Nr 171, poz. 1058) Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania tj. zwalczania śliskości i odśnieżania dróg gminnych oraz wyznaczonych chodników i parkingów na terenie miasta Dęblin, w sezonie zimowym 2009/2010.
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Miasto Dęblin
ul. Rynek 12,08-530 Dęblin, woj. lubelskie, pow. rycki,
tel./081/ 88-30-001, fax /081/88-01-911 ,
e-mail: poczta@um.deblin.pl ,
godziny urzędowania: pon.9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30 .
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deblin.pl.
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Formularz zamieszczony jest na stronie internetowej Miasta Dęblin www.deblin.pl; można go również nabyć nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Miasta w Dęblinie ul. Rynek 12, pok. 107.
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania tj. zwalczania śliskości i odśnieżania dróg gminnych oraz wyznaczonych chodników i parkingów na terenie miasta Dęblin, w sezonie zimowym 2009/2010. tj.:
- zimowe utrzymanie dróg , chodników i parkingów na terenie miasta obejmujące :
* odśnieżanie dróg, chodników i parkingów ; stan dróg na dzień ogłoszenia przetargu wynosi 36,732 km, w tym zimowe utrzymanie dróg gminnych o dł. 20,988 km przy użyciu 30% mieszanki piaskowo-solnej, stałe utrzymanie w zakresie odśnieżania i posypywania materiałem uszorstniającym 10,356 km dróg gruntowych i o nawierzchniach przepuszczalnych, zimowe utrzymanie pozostałych dróg gruntowych - interwencyjnie, o dł. 5,388 km , zimowe utrzymanie 9.016 m2 chodników i 4.470 m2 parkingów (wykaz dróg, chodników i parkingów wraz z kolejnością odśnieżania podany w załączniku Nr 7 do SIWZ)
* zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i chlorku sodu 30% (drogi i parkingi) przygotowanej we własnym zakresie przez Wykonawcę, oraz piasku (drogi gruntowe i o nawierzchniach przepuszczalnych oraz chodniki),
* wywóz nadmiaru śniegu i lodu - w przypadku wystąpienia takiej konieczności, na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Dęblin - zgodnie z warunkami podanymi w umowie stanowiącej integralną część niniejszej specyfikacji .
- po sezonie zimowym jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego jezdni, chodników, parkingów i zatkanych kratek ściekowych wraz z wywozem,
- zapewnienie całodobowej dyspozycyjności sprzętu wraz z obsługą,
- pomieszczenie dla dyżurującego musi znajdować się na terenie miasta Dęblin; pomieszczenie to musi być wyposażone w telefon stacjonarny i fax.
2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2.
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Informacja o możliwości zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Informacja o możliwości złożenia zamówień uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
9. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
10. Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
12.Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.
13. Informacja o możliwości rozliczenia w walutach obcych:
Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
14. Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15.Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16.Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia - sezon zimowy 2009/2010.
17. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to przez wykazanie realizacji wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (referencje, w tym 1 od poprzedniego zamawiającego),
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- złożą formularz ofertowy wraz z dokumentami wymaganymi treścią SIWZ
- spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ wymagania.
Powyższe warunki będą oceniane w kategoriach: spełnia / nie spełnia.
18. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1). W celu potwierdzenia , ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- potwierdzona kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo potwierdzona kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenia lub potwierdzone kopie aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawcy winni wykazać we wskazanym okresie co najmniej dwóch zamówień w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje , w tym 1 od poprzedniego Zamawiającego),
- Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia a także proponowanego zakresu wykonywanych przez nie czynności ,
- Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca.
3). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ,do oferty należy dołączyć:
- polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
19. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona oceny ofert według kryterium waga : cena - 100% , na którą składają się elementy według podanej niżej wagi kryterium:
- cena tj. suma kwot za 1 godzinę pracy poszczególnych rodzajów sprzętu wymienionych w SIWZ niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi - 85%
- cena tj. suma kwot za 1 tonę mieszanki piaskowo-solnej i piasku- 10%
- cena tj. koszt jednorazowego oczyszczenia w/w terenów po zakończeniu akcji zimowej - 5%
20. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, w sekretariacie, do dnia 20.10. 2009r., do godz. 10.00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy oznaczyć : "Akcja zimowa 2009/2010 na terenie miasta Dęblin".
21. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, sala nr 1, w dniu 20.10. 2009r. o godz. 11.00.
22. Termin związania ofertą:
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
23. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamieszczeniu zostało zamieszczone na portalu UZP z numerem 350038 - 2009 w dniu 07.10.2009 r .
24.Oferta powinna być sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Dokumenty do pobrania:
SIWZ oraz załączniki (0,54 MB) (Format *.RTF, 563KB)