Burmistrza Miasta Dęblin
z dnia 3 listopada 2009 r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 czerwca 2004 roku w sprawie przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego (Dz. U. Nr 150, poz. 150, poz. 1580 ze zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
W celu dokonania zniszczenia dokumentów stanowiących depozyt Burmistrza Miasta z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego przeprowadzonych w dniu 7 czerwca 2009 r. powołuje się komisję w składzie:
1. Marek Basaj - Sekretarz Miasta - przewodniczący komisji
2. Stanisława Smołińska - specjalista ds. admin. - członek komisji
3. Wiesław Zimny - kierowca - członek komisji
4. Tomasz Ciosek - konserwator - członek komisji
§ 2
Komisja dokona zniszczenia wyżej wymienionych dokumentów w dniu 4 listopada 2009 r.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.