Główna treść strony
Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej
SPRAWĘ PROWADZI - Urząd Miasta Dęblin ul. Rynek 12, Wydział Spraw Obywatelskich, pok. 122, tel. 081 883-05-51.
WYMAGANE DOKUMENTY
Organizator imprezy masowej, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy, zobowiązany jest wystąpić do Burmistrza Miasta Dęblin z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.
Wymagane załączniki:
1. Opinie o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy masowej, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu (terenu) oraz
o przewidywanych zagrożeniach od:
a) Komendanta Powiatowej Policji w Rykach,
b) Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rykach,
c) Pogotowia Ratunkowego,
d) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rykach.
2. Graficzny plan obiektu (terenu), na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, wraz z jego opisem, zawierający:
a) oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się osób uczestniczących w imprezie masowej, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych i Policji,
b) oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych,
c) oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu,
d) informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych oraz służb informacyjnych, rozmieszczeniu osób uczestniczących w imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów.
3. Instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej.
4. W przypadku imprez masowych o charakterze cyklicznym terminarz rozgrywek meczów lub innych imprez.
5. Informację o:
a) wyznaczonej liczbie miejsc dla osób uczestniczących w imprezie masowej,
b) przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego,
c) liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej,
d) sposobie łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy,
e) osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa (w tym jego dane obejmujące: imię, nazwisko, numer PESEL, numer i datę wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników do spraw bezpieczeństwa imprez masowych, a w przypadku imprezy masowej podwyższonego ryzyka dodatkowo numer i datę wydania licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia),
f) sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej (w przypadku np. meczów lub imprez masowych podwyższonego ryzyka),
g) zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk,
h) odpłatności za wstęp na imprezę,
i) powiadomieniu komendanta terenowej jednostki organizacyjnej Żandarmerii Wojskowej, w przypadku przeprowadzania imprezy masowej na terenach będących w zarządzie jednostek organizacyjnych podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej.
6. Dowód zapłaty opłaty skarbowej.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW - Urząd Miasta Dęblin ul. Rynek 12, Wydział Spraw Obywatelskich.
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej lub odmowa jego wydania następuje w terminie, co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.
OPŁATY - Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia wynosi 82 zł.
TRYB ODWOŁAWCZY
Od wydanej stronie decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Dęblin, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 611 ze zm.)..
INFORMACJE DODATKOWE
Opinie w/w organów oraz instrukcję należy dostarczyć nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej.
Jednocześnie ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia organizator zwraca się do Komendanta Powiatowej Policji w Rykach, Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rykach, Pogotowia Ratunkowego, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rykach z wnioskiem o wydanie opinii o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy masowej, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu (terenu) oraz o przewidywanych zagrożeniach.
Podczas imprez masowych (z wyjątkiem imprez masowych podwyższonego ryzyka), zgodnie z art. 8a. ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, może być prowadzona sprzedaż napojów alkoholowych wyłącznie o zawartości do 3,5% alkoholu.
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Administrator, data: 10.01.2013 r., godz. 12.00 |
Ostatnia aktualizacja: |
Radosław Gadula, data: 06.03.2018 r., godz. 22.34 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
06.03.2018 r., godz. 22.34 |
Radosław Gadula |
Edycja strony |
10.01.2013 r., godz. 12.00 |
Administrator |
Dodanie strony do BIP. |
Wydruk pochodzi z https://bip.um.deblin.pl