Ogłoszenie o zamówieniu na budowę nawierzchni alejki na Cmentarzu Komunalnym w Dęblinie.
- Zamieszczono: 05.07.2007 r.
- Data składania ofert: 27.07.2007 r., godz. 09.00
- Data otwarcia ofert: 27.07.2007 r., godz. 10.00
Ogłoszenie o zamówieniu działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z p. zm.) Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego :
Budowa nawierzchni alejki na Cmentarzu Komunalnym w Dęblinie.
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Miasto Dęblin
ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin
tel/fax (081) 88 30 078 / (081) 88 01 911
http://www.deblin.pl
E-mail: inwestycje@um.deblin.pl">inwestycje@um.deblin.pl
Godziny urzędowania: pon. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.deblin.pl
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie zamawiającego, pok. 32 I pok.18.
Cena specyfikacji: 0,00 PLN
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia:
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, szarej;
Wykonanie nawierzchni - 627,3 m2
Wykonanie podbudowy - 627,3 m2
Obrzeża 20x6 cm - 453,5 m
Roboty ziemne - 138,00 m3
wraz z robotami towarzyszącymi.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót,
2. obsługę geodezyjną,
3. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,
4. zagospodarowania i zasilenia placu budowy,
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
45233253-7 Roboty w zakresie budowy nawierzchni
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia; 2 miesiące od dnia podpisania umowy.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa dróg, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
b. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
c. udokumentują uprawnienia budowlane specjalności drogowej w zakresie nawierzchni kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego.
3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych:
Na potwierdzenie spełnienia warunku 3) i 4) wykonawca załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły "spełnia/nie spełnia". Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
9. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona oddzielnie oceny każdego zadania wg nw. kryteriów:
Nazwa kryterium Waga
Cena 100
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin w sekretariacie do dnia 27.07.2007 r. do godz. 11.00.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, Dęblin, pok. nr 1, dnia 27.07.2007 r. o godz. 12.00.
13. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
17. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 1141112-2007 dnia 06.07.2007r.
Dęblin, dnia 06.07.2007r.
Dokumenty do pobrania
SIWZ (0,15 MB)
1. Plan sytuacyjny (7,75 MB)
2. Formularz ofertowy wykonawcy (0,05 MB)
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków postępowania (0,03 MB)
4. Wykaz elementów rozliczeniowych (0,03 MB)
5. Druk - Doświadczenie zawodowe (0,03 MB)
5. Druk - Potencjał kadrowy (0,03 MB)
6. Projekt budowlany (0,07 MB)
7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (0,41 MB)
8. Przedmiar robót (0,03 MB)
9. Wzór umowy (0,09 MB)