Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym poniżej 60.000 euro na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek.
- Zamieszczono: 25.04.2007 r.
- Data składania ofert: 07.05.2007 r., godz. 09.00
- Data otwarcia ofert: 07.05.2007 r., godz. 09.30
1. Zamawiający:
Miasto Dęblin
ul. Rynek 12
08-530 Dęblin
tel.: 081 883-00-01
www.deblin.pl
NIP : 5060026098
REGON : 431019419
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60.000 EURO na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19, poz.177 z późn. zm.).
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
http://www.deblin.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dostawę materiałów eksploatacyjnych zarówno oryginalnych (oferowanych przez producentów danych urządzeń) jak i równoważnych.
1) Równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące warunki:
a) muszą być w pełni kompatybilne ze wskazanym typem urządzenia;
b) posiadać parametry wskazane przez producenta urządzenia;
c) zapewniać parametry jakości wydruku i wydajność niemniejsze niż oryginalne oferowane przez producentów danych urządzeń;
d) zapewniać prawidłową eksploatację urządzeń zarówno w wersji jednostanowiskowej jaki i sieciowej.
2) Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do:
a) nieodpłatnego odbioru od zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych,
a ich wartość uwzględni w ustaleniu cen jednostkowych poszczególnych produktów;
b) udzielenia na materiały eksploatacyjne wieczystej gwarancji tzn. do momentu wyczerpania środka barwiącego (tonera, tuszu itp.);
c) wykonania w siedzibie zamawiającego 2 razy w ciągu roku, bezpłatnej konserwacji urządzeń wymienionych w pkt. 4. 2) SIWZ, do których dostarczane będą materiały eksploatacyjne.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
CZĘŚĆ nr 1:
Materiały eksploatacyjne do n/w urządzeń:
- drukarki laserowe HP LaserJet 1010,
- drukarki laserowe HP LaserJet 1022n,
- drukarki laserowe HP LaserJet 1100,
- drukarki laserowe HP LaserJet 1200,
- drukarki laserowe HP LaserJet 1300,
- drukarki laserowe HP LaserJet 1320n,
- drukarki laserowe HP LaserJet 2015dn,
- drukarki laserowe HP LaserJet 3005x,
- urządzenia wielofunkcyjne HP LaserJet 3030,
- urządzenia wielofunkcyjne HP LaserJet 3050,
- urządzenia wielofunkcyjne HP LaserJet 3392,
CZĘŚĆ nr 2:
Materiały eksploatacyjne do n/w urządzeń:
- drukarki atramentowe EPSON Stylus Photo R300,
- drukarki atramentowe HP DeskJet 5150,
- drukarki atramentowe HP DeskJet 840c,
- drukarki igłowe OKI Microline 3321,
CZĘŚĆ nr 3:
Materiały eksploatacyjne do n/w urządzeń:
- kserokopiarki Danka Infotec 4201MF,
- kserokopiarki Nashuatec 3522TD,
- urządzenia wielofunkcyjne HP Color LaserJet 2840,
- drukarki laserowe HP Color LaserJet 3600,
- kserokopiarki kolorowe Rex Rotary DSC224,
- kserokopiarki kolorowe Konica Minolta Bizhub C252.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia;
Realizacja zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie, partiami w ciągu 12 miesięcy
od daty podpisania umowy na podstawie zgłoszeń zamawiającego (telefonicznie, e-mail"em lub faksem);
Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego będzie odbywać się na koszt wykonawcy (dot. również odbioru od zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych);
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków;
1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
(art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy) i potwierdzą spełnienie warunków określonych
w art. 22 ust. 1 Ustawy.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
wg formuły "spełnia/nie spełnia". Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
8. Informacja na temat wadium;
Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie;
Cena - 100%
10. Miejsce i termin składania ofert;
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie)
do dnia 07.05.2007 r. do godz. 11.00.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 07.05.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego
w pok. nr 1.
12. Termin związania ofertą;
30 dni liczonych od upływu dnia na składanie ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej;
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Informacje o dynamicznym systemie zakupów oraz o zastosowaniu aukcji elektronicznej;
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne.
Dokumenty do pobrania:
1.SIWZ (0,52 MB) (format DOC)