Burmistrz Miasta Dęblin ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60.000 EURO na wykonanie robót budowlanych w ramach projektu ,,Budowa kanalizacji podciśnieniowej - zlewnia nr 1- I etap" finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju
- Zamieszczono: 03.01.2007 r.
- Data składania ofert: 29.01.2007 r., godz. 09.00
- Data otwarcia ofert: 29.01.2007 r., godz. 09.30
Burmistrz Miasta Dęblin w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2004 r., Nr 19, poz. 177) ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60.000 EURO
na wykonanie robót budowlanych w ramach projektu ,,Budowa kanalizacji podciśnieniowej - zlewnia nr 1- I etap" finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
Działanie 3.1 ,,Obszary wiejskie", Budżetu Państwa i Budżetu Miasta Dęblin.
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Miasto Dęblin
ul. Rynek 12,08-530 Dęblin
tel/fax (081) 88 30 078/ (081) 88 01 911
www.deblin.pl
E-mail: inwestycje@um.deblin.pl
Godziny urzędowania:
pon. 9.00-17.00,
wt.-pt. 7.30-15.30
2. Określenie trybu zamówienia.
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60.000 EURO.
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie zamawiającego.
Cena specyfikacji: 100,00 PLN
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości złożenia ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach projektu ,,Budowa kanalizacji podciśnieniowej - zlewnia nr 1- I etap". Zakres robót obejmuje budowę:
pompowni próżniowo - tłocznej: budynek o kubaturze 297 m3 wyposażony w instalację wodociągowo - kanalizacyjną, elektryczną, wentylacyjną, w której znajduje się stacja pomp podciśnieniowych, pompy tłoczne, szafy sterownicze i toaleta dla obsługi serwisowej, zbiornik podciśnieniowy stalowy o pojemności 2 x 16 m3, kolektorów i przyłączy podciśnieniowych z rur PE Dn 90÷280 mm o łącznej długości 5359 m, rurociągu tłocznego z rur PE Dn 160 i 250 mm o łącznej długości 1395 m,
studzienek zbiorczo-zaworowych żelbetowych i studzienek rewizyjnych z tworzywa sztucznego, kolektory grawitacyjne z rur PCV Dn 200 mm długości 96,5 m, przyłącza wodociągowego z rur PCV 110 mm o długości 133,5 m i PE 32 mm o długości 26,5 m do budynku pompowni, roboty drogowe wraz z robotami towarzyszącymi.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja wykonania i odbioru robót i przedmiar robót.
CPV: 45231300-8.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia.
Od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2007 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,
a. na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie minimum jednego zamówienia - budowy kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 4 mln złotych brutto i minimum jednego zamówienia budowy kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym o wartości nie mniejszej niż 2 mln złotych brutto, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty wykaz robót budowlanych odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na druku Doświadczenie zawodowe,
b. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
c. udokumentują, że dysponują nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - 1 osoba,
kierownik robót sanitarnych - z uprawnieniami budowlanymi specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych - 1 osoba,
kierownik robót budowlanych - z uprawnieniami budowlanymi specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej - 1 osoba,
kierownik robót elektrycznych - z uprawnieniami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba.
Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy, w którym wskaże ww. osoby oraz dołączy kopie ich uprawnień budowlanych i kopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
a. na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r.Nr 19, poz. 177 z p.zm.) i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych:
a. na potwierdzenie spełnienia warunku 4) wykonawca załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Informacja na temat wadium.
Wykonawca wniesie wadium w wysokości 80 000,00 PLN
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Nazwa kryterium Waga
Cena 100
10. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie do dnia 29.01.2007 r. do godz. 10.00.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 29.01.2007 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 1.
12. Termin związania ofertą.
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu na składanie ofert.
Ogłoszenie o postępowaniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 29.12.2006 r.
Domkunety do pobrania:
1. SIWZ (0,41 MB)
2. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy wykonawcy (0,28 MB)
3. Załącznik nr 2 - Kalkulacja ceny oferty (0,28 MB)
4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy (0,27 MB)
5. Załącznik nr 4 - Doświadczenie zawodowe (0,28 MB)
6. Załącznik nr 5 - Potencjal kadrowy (0,28 MB)
7. Załącznik nr 6 - Wzór umowy (0,34 MB)
8. Załącznik nr 7 - Przedmiar robot (Archiwum RAR) (1,09 MB)
9. Załącznik nr 8 - Specyfikacja techniczna (1,14 MB)
10. Załącznik nr 9 - Projekt budowlany (Archiwum RAR) (6,50 MB)