Burmistrza Miasta Dęblin
z dnia 21 lutego 2006 r.
Na podstawie art.30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr.142, póz.1591, z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 6 października 2005 roku - w sprawie przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 181, po. 1509) oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 6 października 2000r. - w sprawie sposobie przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta z Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2000r. Nr 83 poz.944, zm. z 2005 Nr 181, póz. 1508), zarządzam co następuje:
§ 1
W celu dokonania zniszczenia dokumentów stanowiących depozyt burmistrza miasta z wyborów do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczpospolitej Polskiej
zarządzonych na dzień 25 września 2005.r oraz z wyborów Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 9 października 20005 r. i w głosowaniu ponownym w dniu 23 października 2005r. powołuje się komisję w składzie:
1. P. Janusz Wereski - Sekretarz Miasta - przewodniczący komisji
2. P. Stanisława Smolińska - specjalista ds. admin - członek komisji
3. P. Halina Kalbarczyk - inspektor ds. admin - członek komisji
4. P. Ryszard Iwanek - konserwator
§ 2
Komisja dokona zniszczenia wyżej wymienionych dokumentów w dniu 24.02.2005 r.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.