Burmistrza Miasta Dęblin
z dnia 20 maja 2008r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Kultury dnia 23 sierpnia 2001 r. - w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu jednostek Senatu Rzeczpospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 90 poz. 1005 i z 2005 r. Nr 181, poz. 1509) zarządzam, co następuje:
§ 1
W celu dokonania zniszczenia dokumentów stanowiących depozyt burmistrza miasta z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczpospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 21 października 2007 r. powołuje się komisję w składzie:
1. Marek Basaj - Sekretarz Miasta - przewodniczący komisji
2. Stanisława Smolińska - specjalista ds. admin. - członek komisji
3. Wiesław Zimny - kierowca - konserwator - członek komisji
§ 2
Komisja dokona zniszczenia wyżej wymienionych dokumentów w dniu 20 maja 2008 r.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.