Główna treść strony
Kompetencje Wydziału Rozwoju Miasta i Inwestycji
Do zadań Wydziału Rozwoju Miasta i Inwestycji należy w szczególności:
1) sprawy związane z prowadzeniem inwestycji własnych, przygotowywanie i nadzór nad realizacją inwestycji, w tym:
a) przygotowywanie propozycji w zakresie finansowym i rzeczowym rocznych i wieloletnich zadań inwestycyjnych do projektu uchwały budżetowej Miasta,
b) przygotowanie (zlecanie wykonania) dokumentacji projektowo – kosztorysowej zadań inwestycyjnych wraz z wymaganymi decyzjami i uzgodnieniami,
c) sprawdzanie i weryfikacja wykonanych dokumentacji projektowo – kosztorysowych,
d) uzyskiwanie pozwoleń na budowę lub zgłaszanie zamiaru wykonania robót budowlanych właściwym organom, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane,
e) koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją prowadzonych przez wydział zadań inwestycyjnych, w tym inicjowanie i prowadzenie rad budowy, narad koordynacyjnych, spotkań z mieszkańcami,
2) dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych i przeglądów gwarancyjnych wykonanych zadań inwestycyjnych,
3) rozliczanie zadań inwestycyjnych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przekazywanie ich w użytkowanie i eksploatację,
4) przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na realizację wszystkich zadań realizowanych przez Wydział zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i regulaminem ich udzielania,
5) przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości powyżej kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z zakresu działalności całego Urzędu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i regulaminem ich udzielania oraz współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Urzędu,
6) pomoc przy przeprowadzeniu procedury udzielania zamówień publicznych w jednostkach organizacyjnych Miasta,
7) przygotowywanie umów na zadania realizowane przez wydział, w tym: dokumentację projektowo - kosztorysową, roboty budowlane, nadzory inwestorskie,
8) przygotowanie wniosków dotyczących wprowadzania zmian w zakresie finansowania zadań inwestycyjnych ujętych w budżecie Miasta lub wieloletnich programach inwestycyjnych,
9) pozyskiwanie informacji w zakresie możliwości finansowania rozwoju Miasta i inwestycji z funduszy Unii Europejskiej, europejskich mechanizmów finansowych oraz środków krajowych,
10) sporządzanie wniosków i aplikacji o przyznanie środków na realizację projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
11) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podpisania umów o dofinansowanie projektów,
12) rozliczanie przyznanych kredytów, pożyczek, dotacji na zadania inwestycyjne,
13) wykonywanie sprawozdań w zakresie:
a) wykonania budżetu Miasta w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych,
b) wykonanych zadań inwestycyjnych,
c) prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
d) pozyskanych środków zewnętrznych,
14) opracowanie strategii rozwoju miasta oraz innych dokumentów w zakresie planowania rozwoju Miasta,
15) koordynacja realizacji uchwalonych planów rozwoju, przygotowywanie informacji z zakresu realizacji tych planów,
16) prowadzenie bazy danych w zakresie nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje; udzielanie pomocy inwestorom zainteresowanym prowadzeniem działalności na terenie miasta Dęblin,
17) współdziałanie z innymi podmiotami prowadzącymi inwestycje na terenie Miasta,
18) opracowanie materiałów promocyjnych na stronę internetową Miasta oraz dla środków masowego przekazu dotyczących między innymi: planowanych i realizowanych inwestycji, funduszy strukturalnych i środków zewnętrznych pozyskanych przez Miasto,
19) opracowywanie i popularyzacja informacji o możliwościach inwestowania w Mieście, w tym również na bazie podmiotów innych niż Miasto,
20) udzielanie informacji ekonomicznych o Mieście, informacji o usługach wspierania przedsiębiorczości,
21) kontakty z mediami,
22) przygotowywanie materiałów prasowych, reklamowych i promocyjnych Miasta, w tym na stronę internetową Miasta,
23) organizowanie i koordynowanie współpracy Burmistrza z parlamentarzystami, radnymi, organizacjami politycznymi i społecznymi, stowarzyszeniami, związkami zawodowymi oraz organami samorządu powiatu i województwa, a także z przedstawicielami obcych państw, składających oficjalne wizyty w Mieście,
24) zapewnianie wykonania zobowiązań wynikających z przyjętych przez Burmistrza patronatów, zaproszeń i udziału w komitetach honorowych,
25) przygotowywanie udziału Burmistrza w obchodach świąt państwowych i innych uroczystości okolicznościowych,
26) przygotowywanie projektów pism okolicznościowych, zaproszeń oraz projektów wystąpień dla Burmistrza,
27) prowadzenie baz danych dotyczących uroczystości, świąt i imprez okolicznościowych,
28) organizowanie spotkań,
29) prezentacja Miasta na konferencjach, imprezach promocyjnych, targach, seminariach, itp.,
30) obsługa współpracy Miasta z zagranicą,
31) wspieranie organizowania imprez promujących Miasto,
32) przygotowywanie publikacji promocyjnych Miasta,
33) prowadzenie akcji promocyjnej i reklamowej Miasta.
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Administrator, data: 05.08.2004 r., godz. 12.47 |
Ostatnia aktualizacja: |
Mariusz Kulina, data: 10.01.2019 r., godz. 14.37 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
10.01.2019 r., godz. 14.37 |
Mariusz Kulina |
Edycja strony |
14.06.2018 r., godz. 11.55 |
Radosław Gadula |
Edycja strony |
05.08.2004 r., godz. 12.47 |
Administrator |
Dodanie strony do BIP. |
Wydruk pochodzi z https://bip.um.deblin.pl