Burmistrza Miasta Dęblin
z dnia 05 października 2010 r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Kultury dnia 27 października 2002 r. - w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz referendów (Dz. U. Nr 209, poz. 1781 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W celu dokonania oceny i brakowania dokumentów stanowiących depozyt Burmistrza Miasta z wyborów uzupełniających do Rady Miasta przeprowadzonych w dniu 29.04.2009 r. oraz w dniu 06.12.2009 r. powołuję komisję w składzie:
1) Marek Basaj - przewodniczący komisji,
2) Stanisława Smolińska - członek komisji,
3) Halina Kalbarczyk - członek komisji.
§ 2
Komisja sporządzi protokół oceny oraz spis zdawczo - odbiorczy dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia i przekaże Dyrektorowi Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Lublinie do dnia 15 października 2010 r.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.