Burmistrza Miasta Dęblin
z dnia 29 grudnia 2009 r.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz postanowień instrukcji w sprawie ustalenia instrukcji obiegu i kontroli wewnętrznej dokumentów finansowo - księgowych oraz zakładowego planu kont dla Miasta Dęblin i Urzędu Miasta Dęblin stanowiącej załącznik Nr 2 oraz Nr 5 do zarządzenia Nr 109/09 Burmistrza Miasta Dęblin z dnia 30 listopada 2009 r. zarządzam, co następuje:
§ 1
Do przeprowadzania likwidacji środków trwałych i innych składników majątkowych stanowiących własność Miasta Dęblin powołuję Stałą Komisję Likwidacyjną w następującym składzie:
1. Przewodniczący - Marek Basaj - Sekretarz Miasta;
2. Sekretarz - Radosław Gaduła - Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego;
3. Członek - Stanisława Smolińska - Inspektor ds. administracyjnych w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym;
4. Członek - Małgorzata Molęda - Inspektor ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansowym.
§ 2
Upoważniam Komisję do przeprowadzania likwidacji wszystkich składników majątku Miasta Dęblin.
§ 3
Ustalam następującą procedurę postępowania:
1. Osoba będąca użytkownikiem określonych składników majątku, w tym również na podstawie umowy najmu, dzierżawy, użyczenia lub innej o podobnym charakterze, składa wniosek w formie pisemnej do Burmistrza Miasta Dęblin o potrzebie przeprowadzenia likwidacji.
2. Burmistrz Miasta Dęblin po akceptacji wniosku przekazuje go Przewodniczącemu Komisji Likwidacyjnej.
3. Komisja Likwidacyjna, po otrzymaniu wniosku weryfikuje zgłoszone składniki majątku do kasacji, a następnie przedstawia podpisany przez członków Komisji protokół likwidacji Burmistrzowi Miasta Dęblin celem jego zatwierdzenia.
4. Zatwierdzony protokół likwidacji stanowi podstawę do zdjęcia z ewidencji zlikwidowanych składników majątku Miasta Dęblin.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.